Number of the records: 1  

Média

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - Praha : Europa-Sobotáles, 2004 - 482 s. : barev. il. ; 26 cm
    ISBN 80-86706-06-0
      Schellmann, Bernhard - Author
     média  komunikační technologie  reklama a propagace
     učebnice  příručky
    Call numberB 44.732
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněB 44.732   

    Title statementMédia : základní pojmy, návrhy, výroba / Bernhard Schellmann ... [et al. ; z německého originálu ... přeložili Libuše Staňková, Libuše Jarcovjáková, Pavel Pop]
    Varying form of titleNázev v tiráži: Média - základní pojmy - návrhy - výroba
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Europa-Sobotáles, 2004
    Phys.des.482 s. : barev. il. ; 26 cm
    ISBN80-86706-06-0
    National bibl. num.cnb001314659
    NoteNázev v tiráži: Média - základní pojmy - návrhy - výroba. Obálkový podnázev: úvod do praxe
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalMedien-verstehen-gestalten-produzieren
    Another responsib. Schellmann, Bernhard (Author)
    Subj. Headings média * komunikační technologie * reklama a propagace
    Form, Genre učebnice * příručky
    Conspect316.77 - Informační věda
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 659.1 , 316.774 , 659.443/.446 , 621.39+004.7 , (075.8) , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Document kindBOOKS
    Média
    Média
    Kniha poskytuje začátečníkům i pokročilým praktický přehled o současných médiích, jejich využití, výrobě a s tím spojenými ekonomickými a právními otázkami. Představuje teorie a modely komunikace a zabývá se slovem i obrazem jednotlivými odvětvími jako je audio, video, typografie, grafika, design a tisk. Poučíte se v ní o internetu, animaci i o tom, jak si připravit kvalitní firemní prezenteci. Obsažené informace odpovídají nejnovějšímu stavu techniky a vědeckého poznání, přičemž je třeba poznamenat, že uvedené příklady mediálních produktů a firem byly vybrány bez jakéhokoliv nároku na úplnost. Četné obrázky a shrnující texty umožní aktuální a praktické použití publikace, jejíž překlad byl upraven pro potřeby českých čtenářů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.