Number of the records: 1
Marketingové řízení v praxi
Morse, Stephen, 1957- - Author
Vyd. 1. - Praha : SNTL - Nakladatelství technické literatury, 1971 - 162 s.
Řada ekonomické literaturyCall number C 78.177 Umístění Info RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD Title statement Marketingové řízení v praxi Main entry-name Morse, Stephen, 1957- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : SNTL - Nakladatelství technické literatury, 1971 Phys.des. 162 s. National bibl. num. cnb000430698 Edition Řada ekonomické literatury Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Pojednání o marketingovém zaopatření produktů si všímá výrobkové strategie, nutnosti systematického plánování, organizačních typů a struktury a odbytových operací. Autor do jeho stránek uložil své poznatky, jichž nabyl jako příslušník řídícího štábu Urwick Management Centre. Přináší dosti podrobné analytické rozvrhy zkoumané činnosti a používá přehledných sdělovacích způsobů. Zdroj anotace: Národní knihovna České RepublikyLoading…
Number of the records: 1