Number of the records: 1  

Marketingové řízení v praxi


  1.  Morse, Stephen, 1957- - Author
    Vyd. 1. - Praha : SNTL - Nakladatelství technické literatury, 1971 - 162 s.
    Řada ekonomické literatury
    Call numberC 78.177
    Umístění
    Marketingové řízení v praxi
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 78.177   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementMarketingové řízení v praxi
    Main entry-name Morse, Stephen, 1957- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : SNTL - Nakladatelství technické literatury, 1971
    Phys.des.162 s.
    National bibl. num.cnb000430698
    Edition Řada ekonomické literatury
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Marketingové řízení v praxi
    Pojednání o marketingovém zaopatření produktů si všímá výrobkové strategie, nutnosti systematického plánování, organizačních typů a struktury a odbytových operací. Autor do jeho stránek uložil své poznatky, jichž nabyl jako příslušník řídícího štábu Urwick Management Centre. Přináší dosti podrobné analytické rozvrhy zkoumané činnosti a používá přehledných sdělovacích způsobů. Zdroj anotace: Národní knihovna České Republiky
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.