Number of the records: 1  

Marketing v energetice

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Tomek, Gustav, 1935-2017 - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2002 - 246 s. : il.
    ISBN 80-247-0370-X
    Manažer
      Vávrová, Věra, - Other   Vašíček, Jiří, - Other
     energetika  marketing
     příručky
    Call numberC 307.660
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing v energetice
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 307.660   

    Title statementMarketing v energetice / Gustav Tomek, Věra Vávrová, Jiří Vašíček
    Main entry-name Tomek, Gustav, 1935-2017 (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2002
    Phys.des.246 s. : il.
    ISBN80-247-0370-X
    National bibl. num.cnb001190989
    Edition Manažer
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Another responsib. Vávrová, Věra, 1955- (Other)
    Vašíček, Jiří, 1948- (Other)
    Subj. Headings energetika * marketing
    Form, Genre příručky
    UDC 339.1 , 620.9 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketing v energetice
    Marketing v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu. Specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (marketingového výzkumu, segmentace trhu, výrobkové a sortimentní politiky, metod volby výrobkové strategie, nástrojů komunikace, tvorby ceny). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.