Number of the records: 1
Kotler, Philip, 1931- - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2003 - 203 s. ; 25 cm
ISBN 80-7261-082-1
Knihovna světového managementu
marketing
příručkyCall number C 310.066 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová] Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press, 2003 Phys.des. 203 s. ; 25 cm ISBN 80-7261-082-1 National bibl. num. cnb001239993 Edition Knihovna světového managementu Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstříky Original Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know Subj. Headings marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 339.1 , 658.8 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1