Number of the records: 1
Marketing
Vaculík, Josef, 1938-2013 - Author
Vyd. 1. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005 - 113 s. ; 30 cm
ISBN 80-7194-821-7
Berka, Aleš, - Other Kuběnka, Michal, - Other
marketing
učebnice vysokých školCall number S 31.303/2 Umístění Title statement Marketing : pro kombinovanou formu studia. II. díl / Josef Vaculík, Aleš Berka, Michal Kuběnka Main entry-name Vaculík, Josef, 1938-2013 (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005 Phys.des. 113 s. ; 30 cm ISBN 80-7194-821-7 Note Nad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Another responsib. Berka, Aleš, 1981- (Other)
Kuběnka, Michal, 1979- (Other)
Another responsib. Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta (Other)
Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 005 , 339.1 , 658.8 Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1