Number of the records: 1  

Literatura pro děti a mládež (ve srovnávacím žánrovém pohledu)


  1.  Holejšovská-Genčiová, Miroslava, 1923-2012 - Author
    Vyd. 1. - Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1984 - 245 s.
    Učebnice pro vysoké školy
     literatura pro děti a mládež
     monografie
    Call numberC 239.928
    Umístění 82 - Literatura. Literární věda
    Literatura pro děti a mládež (ve srovnávacím žánrovém pohledu)
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 239.928   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 239.928 v2   
    Na Sadech - dětské jen prezenčněC 239.928 b3   

    Title statementLiteratura pro děti a mládež (ve srovnávacím žánrovém pohledu) / Miroslava Genčiová
    Main entry-name Holejšovská-Genčiová, Miroslava, 1923-2012 (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Státní pedagogické nakladatelství, 1984
    Phys.des.245 s.
    National bibl. num.cnb000020488
    Edition Učebnice pro vysoké školy (Státní pedagogické nakladatelství)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Subj. Headings literatura pro děti a mládež
    Form, Genre monografie
    Conspect821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC (048.8) , 82-93
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru82 - Literatura. Literární věda
    Document kindBOOKS
    Literatura pro děti a mládež (ve srovnávacím žánrovém pohledu)
    Kniha nás seznámí s literaturou pro děti a mládež v kapitolách: Žánrové oblasti, žánry a žánrové formy v literatuře pro děti a mládež; Počátky písemnictví pro děti; Foklórní žánry; Pohádka v četbě dětí; Hrdinský epos, hrdinské zpěvy, byliny, legendy; Poezie pro děti; Autobiografie dětství v literatuře pro děti a mládež; Vývoj prózy ze života dětí; Literatura psaná pro dívky; Životopis v četbě mládeže a dětí; Historická próza pro děti a mládež; Vývoj a žánrové formy dobrodružné literatury; Literatura vědeckofantastická; Uměleckonaučná literatura v systému literatury faktu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.