Number of the records: 1  

Leváci a jejich výchova

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Healey, Jane M. - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2002 - 111 s.
    ISBN 80-7178-701-9
    Rádci pro rodiče a vychovatele
     leváctví  leváci  výchova a vzdělávání
     příručky
    Call numberC 308.386
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Leváci a jejich výchova
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 05.06.2024)C 308.386 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 308.386   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 308.386 a   
    Vltava k vypůjčeníC 308.386 Va   

    Title statementLeváci a jejich výchova / Jane M. Healey ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Papoušek]
    Main entry-name Healey, Jane M. (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2002
    Phys.des.111 s.
    ISBN80-7178-701-9
    National bibl. num.cnb001180445
    Edition Rádci pro rodiče a vychovatele
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    OriginalLoving lefties
    Subj. Headings leváctví * leváci * výchova a vzdělávání
    Form, Genre příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.0 , 376 , 316.344.6-056.173 , 159.94 , 37.01
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Leváci a jejich výchova
    Zhruba každé desáté dítě se narodí jako levák, rodí se však do světa, který je uzpůsoben pro praváky, což s sebou může přinášet řadu obtíží. Kniha nabízí základní imformace týkající se biologických, fyziologických i psychologických aspektů a praktických důsledků této orientace u dětí. Autorka vyvrací nejrůznější mýty a rodičům, vychovatelům i odborníkům předkládá informace a rady, jak rozpoznat leváka již v raném věku, jak pro něj vhodně uzpůsobit prostředí, jak dítěti pomoci překonávat možná úskalí a rozvíjet jeho přednosti, jak spolupracovat s učiteli v mateřské i základní škole. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.