Number of the records: 1  

K základům problémového učení


  1.  Okoń, Wincenty, 1914-2011 - Author
    Vyd. 1. - Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1966 - 222 s. : il.
    ISBN (Brož.)
    Pedagogická teorie a praxe
     učení  programovaná výuka  vyučovací metody
     studie
    Call numberC 59.219
    Umístění
    K základům problémového učení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 59.219   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 59.219 v2   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementK základům problémového učení / Wincenty Okoň ; [z polského originálu ... přeložil Jaroslav Müller]
    Main entry-name Okoń, Wincenty, 1914-2011 (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Státní pedagogické nakladatelství, 1966
    Phys.des.222 s. : il.
    ISBN(Brož.)
    National bibl. num.cnb000164095
    Edition Pedagogická teorie a praxe
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    OriginalU podstaw problemovego uczenia się
    Subj. Headings učení * programovaná výuka * vyučovací metody
    Form, Genre studie
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.091.315.7 , 37.091.3 , 159.953.5 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    K základům problémového učení
    Autor charakterizuje v úvodu své práce rozdíly mezi tradičním a programovaným vyučováním a vysvětluje pojem i obsah problémového učení. Zabývá se úkoly tohoto způsobu vyučování, jeho metodikou i organízačními formami, přičemž problematiku řeší konkrétně ve spojení s hlavními učebními předměty. Svůj výklad opírá o výsledky vlastního experimentálního výzkumu. Úvahy o postavení žáka v současné škole, samostatnosti myšlení a jednání i psychologické otázkyučení tvoří širší rámec této studie. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.