Number of the records: 1  

Jazykové rozbory pro žáky základních i středních škol a studenty víceletých gymnázií

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hartmannová, Věra - Author
    3. upr. vyd. - Olomouc : Nakladatelství OLOMOUC, 1996 - 200 s.
    ISBN 80-7182-010-5
     čeština  jazyková analýza
     příručky
    Call numberC 288.316
    Umístění 811.162.3 - Čeština
    Jazykové rozbory pro žáky základních i středních škol a studenty víceletých gymnázií
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 288.316 v1   

    Title statementJazykové rozbory pro žáky základních i středních škol a studenty víceletých gymnázií / Věra Hartmannová
    Main entry-name Hartmannová, Věra (Author)
    Edition statement3. upr. vyd.
    Issue dataOlomouc : Nakladatelství OLOMOUC, 1996
    Phys.des.200 s.
    ISBN80-7182-010-5
    National bibl. num.cnb000203795
    Subj. Headings čeština * jazyková analýza
    Form, Genre příručky
    Conspect811.162.3 - Čeština
    UDC 81'42 , 811.162.3'36
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru811.162.3 - Čeština
    Document kindBOOKS
    Jazykové rozbory pro žáky základních i středních škol a studenty víceletých gymnázií
    Učebnice je určena zejména pro žáky 5.–9. tříd ZŠ a víceletých gymnázií. Učební pomůcka předkládá základy skladby českého jazyka formou cvičných vět s řešením. Další část knihy obsahuje text k pro cvičení znalostí z různých jazykových disciplín. Srozumitelný teoretický výklad umožňuje snadnou orientaci v textu. Je členěna podle obtížnosti a přehledně graficky zpracována. Publikaci doporučujeme učitelům českého jazyka, kterým usnadní práci s vyhledáváním vhodných textů k rozborům, ušetří práci s vypracováním úkolů i správných řešení. Doporučeno MŠMT jako učební pomůcka pro 2. stupeň ZŠ. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU

    You must sign if you want to create new comments.

    • doporučuju..!!!!!!!!

      , source: čtenář Jihočeské vědecké knihovny v Českých Budějovicích

    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.