Number of the records: 1  

Jak mnohem lépe prodávat

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Tracy, Brian, 1944- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 1999 - 325 s. ; 23 cm
    ISBN 80-7226-152-5
    Praxe obchodníka
     marketing  prodej  psychologie prodeje  techniky
     příručky
    Call numberC 317.646
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Jak mnohem lépe prodávat
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 09.12.2024)C 317.646   

    Title statementJak mnohem lépe prodávat / Brian Tracy ; [překlad Tomáš Hlaváč]
    Main entry-name Tracy, Brian, 1944- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Computer Press, 1999
    Phys.des.325 s. ; 23 cm
    ISBN80-7226-152-5
    National bibl. num.cnb000704425
    Edition Praxe obchodníka
    NoteObsahuje rejstřík
    Subj. Headings marketing * prodej * psychologie prodeje * techniky
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 005.3 , 159.9 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Jak mnohem lépe prodávat
    Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměření budete možná chytřejší, po prostudování Tracyho budete úspěšnější. Mezi desítkami podobných receptů na úspěšný prodej září Tracyho bestseller jako málokterý jiný. To je ovšem dáno především osobou autora, který je v této oblasti skutečně hvězdou díky třicetileté výtečné praxi, inovátorství a rozsáhlým přednáškovým aktivitám po celé Americe, které mu přinesly tisíce vděčných žáků - uvádí se, že Tracy sám během svého života vyškolil 500 000 obchodníků! Kniha Jak úspěšně prodávat je koncentrátem Tracyho praxe; objasňuje, že prodej je především duševní hra a že úspěšný obchodník potřebuje především psychologickou převahu nad zákazníkem či odběratelem, a učí, jak této převahy dosáhnout. Podstatná je na knize její ucelenost a podrobnost: nic není vynecháno, kniha je průvodcem k vytvoření kompletního systému k docílení prodejního úspěchu. Je proto cílená na všechny, pro které je prodej hlavní činností nebo důležitou součástí jejich práce - od šéfa velkého prodejního týmu až po řadového prodejce a obchodníka; je to ucelený plán, jak cílevědomě posunout kvalitu prodeje na vyšší úroveň a dosáhnout osobního úspěchu. Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměření budete možná chytřejší, po prostudování Tracyho budete úspěšnější. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.