Number of the records: 1
Tracy, Brian, 1944- - Author
Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 1999 - 325 s. ; 23 cm
ISBN 80-7226-152-5
Praxe obchodníka
marketing prodej psychologie prodeje techniky
příručkyCall number C 317.646 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Jak mnohem lépe prodávat / Brian Tracy ; [překlad Tomáš Hlaváč] Main entry-name Tracy, Brian, 1944- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Computer Press, 1999 Phys.des. 325 s. ; 23 cm ISBN 80-7226-152-5 National bibl. num. cnb000704425 Edition Praxe obchodníka Note Obsahuje rejstřík Subj. Headings marketing * prodej * psychologie prodeje * techniky Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 005.3 , 159.9 , 658.8 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměření budete možná chytřejší, po prostudování Tracyho budete úspěšnější. Mezi desítkami podobných receptů na úspěšný prodej září Tracyho bestseller jako málokterý jiný. To je ovšem dáno především osobou autora, který je v této oblasti skutečně hvězdou díky třicetileté výtečné praxi, inovátorství a rozsáhlým přednáškovým aktivitám po celé Americe, které mu přinesly tisíce vděčných žáků - uvádí se, že Tracy sám během svého života vyškolil 500 000 obchodníků! Kniha Jak úspěšně prodávat je koncentrátem Tracyho praxe; objasňuje, že prodej je především duševní hra a že úspěšný obchodník potřebuje především psychologickou převahu nad zákazníkem či odběratelem, a učí, jak této převahy dosáhnout. Podstatná je na knize její ucelenost a podrobnost: nic není vynecháno, kniha je průvodcem k vytvoření kompletního systému k docílení prodejního úspěchu. Je proto cílená na všechny, pro které je prodej hlavní činností nebo důležitou součástí jejich práce - od šéfa velkého prodejního týmu až po řadového prodejce a obchodníka; je to ucelený plán, jak cílevědomě posunout kvalitu prodeje na vyšší úroveň a dosáhnout osobního úspěchu. Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměření budete možná chytřejší, po prostudování Tracyho budete úspěšnější. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1