Number of the records: 1  

Cesta začátečníka k tibetskému buddhismu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Newman, Bruce, 1950- - Author
    Hodkovičky [Praha] : Pragma, c2005 - 222 s. ; 21 cm
    ISBN 80-7205-218-7
     tibetský buddhismus  učení buddhismu  duchovní cesta  rituály a obřady
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 320.574
    Umístění 24 - Buddhismus
    Cesta začátečníka k tibetskému buddhismu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 320.574   

    Title statementCesta začátečníka k tibetskému buddhismu : zápisky z duchovní cesty / Bruce Newman ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Žlábková]
    Main entry-name Newman, Bruce, 1950- (Author)
    Issue dataHodkovičky [Praha] : Pragma, c2005
    Phys.des.222 s. ; 21 cm
    ISBN80-7205-218-7
    National bibl. num.cnb001629224
    OriginalBeginner's guide to Tibetan buddhism
    Subj. Headings tibetský buddhismus * učení buddhismu * duchovní cesta * rituály a obřady
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect22/24 - Náboženství Dálného východu. Indická náboženství. Hinduismus. Buddhismus
    UDC 243.4 , 24-1/-9 , 24-584.5 , 24-5 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru24 - Buddhismus
    Document kindBOOKS
    Cesta začátečníka k tibetskému buddhismu
    Autor této knihy, Bruce Newman, zasvětil tibetskému buddhismu téměř třicet let života. Tato kniha je nejen sondou do jeho osobních, a často i velmi osobitých zkušeností s touto duchovní cestou, ale také zajímavým pohledem na šíření buddhistických myšlenek v dnešních Spojených státech a na Západě vůbec. Zaměřuje se na širokou škálu různých praxí, které vycházejí především z vadžrajánového buddhismu, a to nejen z hlediska teorie, ale především z praktického pohledu. Líčí tradiční stránky tibetského buddhismu, zaměřuje se na jeho obřady, na jejich různé stupně a na překonávání všech možných překážek, s nimiž se během provádění praxe může člověk setkat. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.