Number of the records: 1
Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
-
Title statement Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí 1 Main entry-name Sharp, Byron (Author) Publication Knihy Dobrovský 2025 Manufacture Via Phys.des. 248 ISBN 9788027743971 9788027766031 9788027766055 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Form, Genre E-knihy * Literatura faktu, učebnice * Ekonomie, business, management * Reklama, marketing, obchod Country Česko Document kind BOOKS Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1