Number of the records: 1  

Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Sharp, Byron - Author
    248
    ISBN 9788027743971, ISBN 9788027766031, ISBN 9788027766055
           
    Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
    Title statementJak se budují značky: Co obchodníci nevědí 1
    Main entry-name Sharp, Byron (Author)
    PublicationKnihy Dobrovský 2025
    ManufactureVia
    Phys.des.248
    ISBN9788027743971
    9788027766031
    9788027766055
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Form, Genre E-knihy * Literatura faktu, učebnice * Ekonomie, business, management * Reklama, marketing, obchod
    CountryČesko
    Document kindBOOKS
    Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
    Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.