Number of the records: 1  

Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Klement, Milan, 1974- - Author
    1. vydání - 244 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN 978-80-244-5549-5, ISBN 978-80-244-5550-1
      Bártek, Květoslav - Author
     informační a komunikační technologie ve vzdělávání  informatika  učební osnovy  ICT gramotnost  pedagogický výzkum  základní školy  gymnázia
    informatické myšlení
     kolektivní monografie
    Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení
    Title statementOd digitální gramotnosti k informatickému myšlení : koncepce, obsah a realizace výuky informatiky z pohledu jejich aktérů / Milan Klement, Květoslav Bártek
    Main entry-name Klement, Milan, 1974- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2019
    Phys.des.244 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-244-5549-5
    978-80-244-5550-1
    National bibl. num.cnb003131460
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NoteNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteČeské, anglické a francouzské resumé
    Another responsib. Bártek, Květoslav (Author)
    Another responsib. Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta (Publisher)
    Subj. Headingsinformatické myšlení
    Subj. Headings informační a komunikační technologie ve vzdělávání * informatika * učební osnovy * ICT gramotnost * pedagogický výzkum * základní školy - Česko * gymnázia - Česko
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.01:004 , 007+004 , 37.091.214 , 37.03:004 , 37.012 , 373.3 , 373.5-021.311 , (437.3) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení
    Neustálý rozvoj informačních a komunikačních technologií, včetně jejich zavádění do vzdělávání, kladou stále nové požadavky na žáky i učitele informatických předmětů, kteří musí být připraveni na tento rozvoj reagovat. Předložená monografie se tedy pokusila poskytnout odpovědi na některé z otázek zaměřených na skutečnost, do jaké míry je možné rozvinout kompetence žáků či studentů v oblasti digitální gramotnosti a informatického myšlení, a jak je využití těchto přístupů a metod vnímáno ze strany učitelů informatických předmětů. V rámci popisované výzkumné práce jsme tedy hledali odpovědi na stále palčivější otázky, které bude potřebné řešit v souvislosti s plánovou implementací Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.