Number of the records: 1  

Líný učitel

  1. SYS1178200
    LBL
      
    01133nam-a22003497i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240528222918.8
    007
      
    ta
    008
      
    221115t20222022xr-a---f------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003465029
    020
      
    $a 978-80-7496-511-1 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1369541519
    040
      
    $a OSA001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 37.091.26/.27 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Čapek, Robert, $d 1967- $7 jn20020721213 $4 aut
    245
    10
    $a Líný učitel : $b vše o školním hodnocení / $c Robert Čapek
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Raabe, $c [2022]
    264
    -4
    $c ©2022
    300
      
    $a 200 stran : $b ilustrace (převážně barevné), faksimile ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Dobrá škola
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Další díl úspěšné série je zaměřen na hodnocení, jež je velmi důležitou součástí práce učitele a jenom kvalitní hodnocení může ve třídě vytvořit dobré klima.Kniha představuje podporující hodnocení, které je formativní, optimistické a individualizované. Text se věnuje všem způsobům hodnocení, které se používají v českých školách: od klasifikace přes slovní hodnocení až k portfoliu. Ukáže mnoho hodnotících metod a způsobů sebehodnocení a vzájemného hodnocení žáků s praktickými příklady. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074965111 $2 Národní knihovna v Praze
    650
    07
    $a hodnocení žáků $7 ph120775 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    830
    -0
    $a Dobrá škola
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.