Number of the records: 1  

Chlapec v pruhovaném pyžamu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Boyne, John, 1971- - Author
    Vydání třetí - 183 stran ; 22 cm
    ISBN 978-80-276-0149-3
    Brio
      Stuchlíková, Jarka, - Translator
     irské romány (anglicky)
    Call numberC 416.495
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 21.10.2024)C 416.495   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 08.11.2024)C 416.495 b   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 25.10.2024)C 416.495 b1   
    Na Sadech - dospělé ( beletrie ) vypůjčeno (do 13.11.2024)C 416.495 a   
    Na Sadech - dospělé ( beletrie ) k vypůjčeníC 416.495 a1   
    Na Sadech - dospělé ( beletrie ) k vypůjčeníC 416.495 a2   
    Na Sadech - dospělé ( beletrie ) vypůjčeno (do 11.11.2024)C 416.495 a3   

    Unifikovaný název Boy in the striped pyjamas. Česky
    Údaje o názvuChlapec v pruhovaném pyžamu / John Boyne ; z anglického originálu The boy in the striped pyjamas ... přeložila Jarka Stuchlíková
    Záhlaví-jméno Boyne, John, 1971- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání třetí
    Nakladatel[Praha] : Slovart, 2020
    Fyz.popis183 stran ; 22 cm
    ISBN978-80-276-0149-3
    Číslo nár. bibl.cnb003241691
    Edice Brio (Slovart)
    Dal.odpovědnost Stuchlíková, Jarka, 1938- (Překladatel)
    Forma, žánr irské romány (anglicky)
    Konspekt821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    MDT 821.111(415)-31 , (0:82-31)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Brunovi se nechce opouštět starý dobrý pokojíček, školu a kamarády v Berlíně a stěhovat se do nového, osamělého a ponurého domu v tajemném místě jménem Aušic. Jenomže Fíra, nadřízený Brunova tatínka, tak rozhodl a devítileté děti do podobných záležitostí nemají co mluvit. S kým si tady ale Bruno bude hrát? Z okna vidí jen vysoký plot a za ním občas podivné lidi, kteří všichni nosí pyžamo – i přes den! A pak se jednoho dne seznámí se stejně velkým Šmuelem. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.