Number of the records: 1  

Marketing konkurenceschopnosti


  1.  Čichovský, Ludvík, 1956- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Radix, 2002 - 1 sv. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-86031-35-7
     marketing  konkurenceschopnost
     příručky
    Title statementMarketing konkurenceschopnosti / Ludvík Čichovský
    Main entry-name Čichovský, Ludvík, 1956- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Radix, 2002
    Phys.des.1 sv. : il. ; 21 cm
    ISBN80-86031-35-7
    National bibl. num.cnb001185656
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Contentsdíl 1. 2002. 270 s.
    Subj. Headings marketing * konkurenceschopnost
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 339.137.2 , 658.8 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Kniha charakterizuje pojmy konkurence, konkurenceschopnost a marketing v minulosti i na prahu 3. tisíciletí. Jádro publikace vyčísluje výhody konkurence při boji o zákazníka a seznamuje s možnostmi měřitelnosti a srovnatelnosti konkurenčních výhod. Závěrečná kapitola srovnává konkurenceschopnost firem České republiky s podniky zemí Evropské unie. Studie je provázena schématy, grafy a tabulkami v textu a doplněna přehledem použité literatury. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.