Number of the records: 1  

Základy marketingu I


  1.  Svobodová, Hana, 1956-2011 - Author
    2. vyd. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003 - 81 s. ; 29 cm
    ISBN 80-248-0445-X
     marketing
     učebnice vysokých škol
    Základy marketingu I
    Title statementZáklady marketingu I : (úvod do problematiky) / Hana Svobodová
    Main entry-name Svobodová, Hana, 1956-2011 (Author)
    Edition statement2. vyd.
    Issue dataOstrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003
    Phys.des.81 s. ; 29 cm
    ISBN80-248-0445-X
    National bibl. num.cnb001288458
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Note500 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Users/Intended Audience NoteUrčeno pro posluchače 1. ročníku ekonomické fakulty
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Základy marketingu I
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.