Number of the records: 1  

Romské osady v kulturologické perspektivě


  1.  Jakoubek, Marek, 1975- - Author
    1. vyd. - Brno : Doplněk, 2003 - 174 s. : il., portréty ; 21 cm
    ISBN 80-7239-140-2
      Poduška, Ondřej - Author
     Romové  romská kultura
     sborníky
    Romské osady v kulturologické perspektivě
    Title statementRomské osady v kulturologické perspektivě / Marek Jakoubek, Ondřej Poduška
    Main entry-name Jakoubek, Marek, 1975- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Doplněk, 2003
    Phys.des.174 s. : il., portréty ; 21 cm
    ISBN80-7239-140-2
    National bibl. num.cnb001285945
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NoteČást. slovenský text, anglické a německé resumé. 500 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. Poduška, Ondřej (Author)
    Subj. Headings Romové - Slovensko * romská kultura
    Form, Genre sborníky
    Conspect316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život
    UDC 316.7(=214.58) , (437.6) , (=214.58) , (082)
    CountryČesko
    Languagečeština ; slovenština
    Document kindBOOKS
    Romské osady v kulturologické perspektivě
    Studie obsažené v tomto sborníku vzešly z diskuzí vedených na přelomu let 2001/2002 v seminářích na Katedře kulturologie FF UK v Praze, které byly teoretickou reflexí předchozích terénních výzkumů jejich účastníků, prováděných v uplynulých letech v romských osadách východního Slovenska. Autory příspěvků jsou studenti a absolventi FF UK (obor kulturologie a etnologie) a FHS UK (antropologie). Předkládáme zde čtenáři devět různých studií, tři převyprávěné příběhy a jednu divadelní hru - etnodrama, které mají společné téma: kulturu romských osad. Základním rámcem jednotlivých příspěvků jsou teoretické přístupy sociální a kulturní antropologie, sociologie a příbuzných vědních disciplín. V závěrečné literární části se autoři pokusili přiblížit čtenáři narativní formou prostředí romských osad. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.