Number of the records: 1
Chování spotřebitele a výzkum trhu
Bártová, Hilda - Author
Vyd. 1. - Praha : Oeconomica, 2002 - 209 s. : il. ; 30 cm
ISBN 80-245-0410-3
Bárta, Vladimír, - Author Koudelka, Jan - Author
spotřebitelské chování marketingový výzkum
učebnice vysokých školTitle statement Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka Main entry-name Bártová, Hilda (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Oeconomica, 2002 Phys.des. 209 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-245-0410-3 National bibl. num. cnb001192995 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note 700 výt.. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Users/Intended Audience Note Pro inženýrské studium na VŠE Praha Another responsib. Bárta, Vladimír, 1933- (Author)
Koudelka, Jan (Author)
Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Subj. Headings spotřebitelské chování * marketingový výzkum Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8.012.12 , 366.1 , (075.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Skripta obsahují to nejpodstatnější z oblastí marketingového rozhodování, znalostí zákazníků, spotřebitelů a způsobů, jak tyto znalosti získávát. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1