Number of the records: 1  

Knihy a čtení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
    1. vydání - 248 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-66-8
    2014 2011-2020
     knihy  četba  čtenářství  čtenářský vkus  spotřebitelské chování  marketingový výzkum  kvalitativní výzkum  kvantitativní výzkum
     monografie
    Umístění
    Knihy a čtení
    Title statementKnihy a čtení : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014 / Radim Bačuvčík
    Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015
    Phys.des.248 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-66-8
    National bibl. num.cnb002736479
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings 2014 * 2011-2020 * knihy - Česko - 2011-2020 * četba - Česko - 2011-2020 * čtenářství - Česko - 2011-2020 * čtenářský vkus - Česko - 2011-2020 * spotřebitelské chování - Česko - 2011-2020 * marketingový výzkum - Česko - 2011-2020 * kvalitativní výzkum - Česko - 2011-2020 * kvantitativní výzkum - Česko - 2011-2020
    Form, Genre monografie
    Conspect316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život
    UDC 08/09 , 379.823 , 028.1 , 028.01 , 366.1 , 658.8:005.52 , 303.022 , 303.023 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Knihy a čtení
    Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.