Number of the records: 1
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
SYS 1098734 LBL 01938nam-a2200565-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313095114.0 007 ta 008 140722s2014----xr-a---f------000-0-cze-- 015 $a cnb002610113 020 $a 978-80-87500-52-1 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)897868721 040 $a ABA001 $b cze $d OLA001 041 0-
$a cze $b cze $b eng 043 $a e-xr--- 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.1:364 $2 MRF 080 $a 659.113.6 $2 MRF 080 $a 378.011.3-052 $2 MRF 080 $a 316.774:316.776.33 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Harantová, Lenka, $d 1984- $7 utb2012733513 $4 aut 245 10
$a Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty / $c Lenka Harantová 250 $a 1. vyd. 260 $a Zlín : $b VeRBuM, $c 2014 300 $a 154 s. : $b il. ; $c 21 cm 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500521 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a České a anglické resumé 650 07
$a sociální reklama $7 ph830956 $2 czenas 650 07
$a sociální reklama $z Česko $7 ph830956 $2 czenas 650 07
$a reklamní kampaně $z Česko $7 ph229516 $2 czenas 650 07
$a vysokoškolští studenti $z Česko $7 ph127281 $2 czenas 650 07
$a vliv médií $z Česko $7 ph489477 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Number of the records: 1