Number of the records: 1  

Provincionalistovo bloudění akademickými chodbami

  1. SYS1080348
    LBL
      
    00913nam-a2200301-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240526210235.7
    007
      
    ta
    008
      
    210712s2021----xr-----e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003342879
    020
      
    $a 978-80-907627-5-6 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1267679936
    040
      
    $a OLA001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 378 $x Vysoké školy $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 378 $2 MRF
    080
      
    $a 37.0 $2 MRF
    080
      
    $a (0:82-4) $2 MRF
    100
    1-
    $a Bláha, Petr, $d 1965- $7 mzk2003198783 $4 aut
    245
    10
    $a Provincionalistovo bloudění akademickými chodbami / $c Petr Bláha
    264
    -1
    $a Mělník : $b Přestupní stanice, $c 2021
    300
      
    $a 122 stran ; $c 20 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Kniha žánrově navazuje na východiska dřívější charakteristiky filosofa provincionalismu.Tentokrát se jedná o aplikaci těchto východisek na autorovu dlouhodobou zkušenost s univerzitním prostředím. Své úvahy podrobuje pátrání po dějinných podmíněnostech toho, co bývá nazýváno ideou univerzity, a svá zjištění konfrontuje s tím, jak se mu jeví základní rysy současné situace. Závažnou tezí knihy je, že stále intenzivnějším průnikem technologicky ovládaného myšlení značně ubývá na svéprávnosti zástupců akademické sféry. Autor své postřehy zasazuje do obecnějších dějinných perspektiv, v nichž hledá odpověď na otázku po možných vyústěních současného stavu či po možnostech nastolené tendence nějak proměňovat. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788090762756 $2 NKP
    650
    07
    $a vysoké školy $7 ph116649 $2 czenas
    650
    07
    $a vzdělávání $7 ph127311 $2 czenas
    655
    -7
    $a úvahy $7 fd134000 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.