Number of the records: 1  

Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Foret, Miroslav, 1946- - Author
    První vydání - 166 stran : ilustrace (některé barevné), faksimile ; 24 cm
    ISBN 978-80-271-1723-9
      Melas, Dávid, - Author
     marketingový výzkum  marketingový management
     monografie
    Call numberC 398.616
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *14.06.2024)C 398.616   

    Title statementMarketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu / Miroslav Foret, David Melas
    Portion of titleMarketingový výzkum
    Main entry-name Foret, Miroslav, 1946- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Grada, 2021
    Phys.des.166 stran : ilustrace (některé barevné), faksimile ; 24 cm
    ISBN978-80-271-1723-9
    National bibl. num.cnb003274609
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Melas, Dávid, 1993- (Author)
    Subj. Headings marketingový výzkum * marketingový management
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:005.52 , 658.8:005 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
    Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
    Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.