Number of the records: 1  

Zábavná matematika a logika pro bystré děti 2

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Fořtík, Václav, 1970- - Author
    1. vydání - 87 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-253-4811-6
      Šplíchal, Antonín, - Illustrator
     matematika  logika  rozvoj myšlení  děti školního věku
     pracovní sešity  publikace pro děti
    Call numberC 396.387
    Umístění 51 - Matematika. Teoretická matematika
    Zábavná matematika a logika pro bystré děti 2
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 396.387 b   

    Title statementZábavná matematika a logika pro bystré děti 2 / Václav Fořtík ; ilustroval Antonín Šplíchal
    Portion of titleMatematika a logika
    Main entry-name Fořtík, Václav, 1970- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationV Praze : Fragment, 2020
    Phys.des.87 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-253-4811-6
    NoteNa obálce nad názvem: nové hry a úkoly, rozvíjejte nadání svých dětí!
    Users/Intended Audience NotePro čtenáře od 8 let
    Another responsib. Šplíchal, Antonín, 1947- (Illustrator)
    Subj. Headings matematika - úlohy * logika - úlohy * rozvoj myšlení * děti školního věku
    Form, Genre pracovní sešity * publikace pro děti
    Conspect51 - Matematika
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 51 , 16 , 159.955 , 316.346.32-053.5 , (076.1) , (0.053.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru51 - Matematika. Teoretická matematika
    Document kindBOOKS
    Zábavná matematika a logika pro bystré děti 2
    Již druhý sešit zaměřený na rozvoj matematicko-logické stránky intelektu je tady! Užijí si ho děti, které hledají mezi informacemi souvislosti, logiku a smysl. Obsahuje pestrou směs různých typů zadání – zebry, algebrogramy, slovní úlohy, číselné řady, logiku děje, šifry, prostorovou i plošnou představivost. Dají se využít jako zpestření školní výuky nebo k domácímu procvičování. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.