Number of the records: 1  

"Nová škola" v meziválečném Československu ve Zlíně

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kasper, Tomáš, 1974- - Author
    Vydání první - 330 stran : ilustrace, portréty ; 20 cm
    ISBN 978-80-200-3091-7
    Historie
      Kasperová, Dana, - Author
    1929-1939 1918-1939
     vzdělávací politika  inovace ve vzdělávání  experimentální školy  studium a výuka
     Zlín (Česko)
     monografie
    Call numberC 395.168
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 395.168   

    Title statement"Nová škola" v meziválečném Československu ve Zlíně : ideje, aktéři, místa / Tomáš Kasper, Dana Kasperová
    Main entry-name Kasper, Tomáš, 1974- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Academia, 2020
    Phys.des.330 stran : ilustrace, portréty ; 20 cm
    ISBN978-80-200-3091-7
    National bibl. num.cnb003157024
    Edition Historie (Academia)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Kasperová, Dana, 1974- (Author)
    Subj. Headings 1929-1939 * 1918-1939 * vzdělávací politika - Československo - 1918-1939 * inovace ve vzdělávání - Československo - 1918-1939 * experimentální školy - Československo - 1918-1939 * studium a výuka - Československo - 1918-1939 * Zlín (Česko)
    Form, Genre monografie
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.014.5 , 37.0:001.895 , 37.018.58 , 37.091.3 , (437) , (437.323) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    "Nová škola" v meziválečném Československu ve Zlíně
    "Nová škola" v meziválečném Československu ve Zlíně
    Publikace zpracovává problematiku meziválečné školské reformy (1929-1939) v kontextu tzv. firemního města Zlína, prostoru pokroku modernity, racionalizace, síly moderní techniky. Myšlenky racionalizace, taylorismu, zásad scientific management neovlivňovaly jen výrobu ve firmě Baťa, každodenní život ve Zlíně, ale i chod pokusných veřejných škol. Jejich cílem byla škola činná (learning by doing) a společenská (school democracy). Studie v první části analyzuje cestu české pedagogiky k důvěře v racionalizační hnutí a v druhé části rekonstruuje pedagogické zásady v pokusných obecných a měšťanských školách ve Zlíně. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.