Number of the records: 1  

Woodwalker

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Brandis, Katja, 1970- - Author
    Vydání první - 269 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN 978-80-88213-81-9
      Carls, Claudia, - Illustrator   Führmann Vízdalová, Ivana, - Translator
     německé romány  fantasy romány  publikace pro mládež
    Call numberC 390.330 Starší školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 390.330 b   

    Uniform title Gefährliche Freundschaft. Česky
    Title statementWoodwalker. Nebezpečné přátelství / Katja Brandisová ; ilustrace Claudia Carlsová
    Portion of titleNebezpečné přátelství
    Main entry-name Brandis, Katja, 1970- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationOstrava : Bookmedia, 2019
    Phys.des.269 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN978-80-88213-81-9 Kč 299.00
    National bibl. num.cnb003156686
    NoteZ němčiny přeložila Ivana Führmann Vízdalová
    Another responsib. Carls, Claudia, 1978- (Illustrator)
    Führmann Vízdalová, Ivana, 1953- (Translator)
    Z cyklu Woodwalker. 2
    Form, Genre německé romány * fantasy romány * publikace pro mládež
    Conspect821.112.2-3 - Německá próza, německy psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.112.2-31 , 821-93 , (0:82-312.9)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStarší školní věk
    Document kindBOOKS
    Z cyklu Woodwalker. 2
    Ve škole pro woodwalkery začíná další školní rok a s ním i další dobrodružství. Carag spolu se svými spolužáky absolvuje speciální expedice, na kterých si vyzkouší praktické znalosti z prvního ročníku. Má ale zvláštní pocit, že jej někdo sleduje. Z Andrewa Millinga si totiž udělal velmi mocného nepřítele, který mu nyní dost ošklivě kříží cestu. Něco důležitého ale Carag také získá, a to velice překvapivého spojence a přítele - Tikaani, převtělenkyni bílé vlčice. Může ale přátelství mezi pumou a vlkem vůbec existovat? Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.