Number of the records: 1  

Jak přelstít školu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Tatíčková, Irena - Author
    2. (upravené) vydání - 156 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-00-05413-1
      Starý, Milan, - Illustrator
     učitel a žák  učení  trénink paměti  interpersonální komunikace  lidské chování  škola
     příručky  publikace pro děti
    Call numberC 387.831
    Umístění 37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání
    Jak přelstít školu
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory vypůjčeno (do 17.06.2024)C 387.831 ČD   

    Title statementJak přelstít školu / Irena Tatíčková ; ilustrace Milan Starý
    Main entry-name Tatíčková, Irena (Author)
    Edition statement2. (upravené) vydání
    PublicationV Praze : Albatros, 2019
    Phys.des.156 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-00-05413-1
    National bibl. num.cnb003096890
    Users/Intended Audience NotePro čtenáře od 11 let
    Another responsib. Starý, Milan, 1970- (Illustrator)
    Subj. Headings učitel a žák * učení * trénink paměti * interpersonální komunikace * lidské chování * škola
    Form, Genre příručky * publikace pro děti
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 37.064.2 , 159.953.5 , 159.953 , 316.772.4 , 159.95 , 37.091 , (035) , (0.053.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Jak přelstít školu
    Nestřílejte na učitele! Neobávejte se učení. Užijte si to! V několika kapitolách najdete konkrétní rady, jak dobře vycházet s učiteli a spolužáky (nebo spolužačkami), jak poznat, zda vás někdo klame, zda se paní učitelka zlobí „jen na oko“, nebo doopravdy, a další tajuplné signály. Dozvíte se, že „učit se“ se dá naučit, a seznámíme vás s jednoduchými, v praxi ověřenými postupy a tipy, jak se připravovat na vyučování, jak pracovat s prameny – zkrátka jak obstát ve škole s úspěchem. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.