Number of the records: 1  

Zážitková pedagogika

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Jirásek, Ivo, 1964- - Author
    Vydání první - 265 stran ; 24 cm
    ISBN 978-80-262-1485-4
     pedagogika volného času  zážitková pedagogika  výchova v přírodě  holismus
     monografie
    Call numberC 388.301
    Umístění 379.8 - Volný čas. Prázdniny. Sběratelství
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 10.06.2024)C 388.301   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 388.301 v1   

    Title statementZážitková pedagogika : teorie holistické výchovy (v přírodě a volném čase) / Ivo Jirásek
    Main entry-name Jirásek, Ivo, 1964- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2019
    Phys.des.265 stran ; 24 cm
    ISBN978-80-262-1485-4
    National bibl. num.cnb003088013
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings pedagogika volného času * zážitková pedagogika * výchova v přírodě * holismus
    Form, Genre monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 379.8 , 37.01:159.923.35 , 37.033 , 0/9-021.361 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru379.8 - Volný čas. Prázdniny. Sběratelství
    Document kindBOOKS
    Zážitková pedagogika
    Zážitková pedagogika
    Teoretické zpracování oboru zaměřujícího se na osobnostní a týmový rozvoj prostřednictvím přímých prožitkových situací je v českém prostředí zcela novým počinem. Na rozdíl od dříve publikovaných praktických a metodických návodů jsou zde zpracovány především terminologické a ideové aspekty včetně širších sociálních souvislostí a soudobých civilizačních proměn, na něž by měl tento edukativní směr adekvátně reagovat. Dramaturgicky uspořádané prožitky z pohybu, přírody, či lidského setkávání mohou představovat transformativní zkušenost proměňující ucelený horizont významů a porozumění jedince. Kniha tak představuje i filozofický model odpovídající na hlavní otázku oboru na pomezí pedagogiky volného času, andragogiky a kinantropologie, totiž jak může krátkodobá zkušenost ovlivnit celek lidského života. Čtenář je veden k tomu, aby se zamýšlel nad teoretickým rozměrem programů a metod, který je v dosavadní literatuře často opomíjen. Kniha je nezbytným podkladem pro další promýšlení rozvoje oboru v kontextu jeho historického vývoje i současné podoby, je jedinečným zdrojem úvah pro studenty i zkušené praktiky z řad pedagogů, volnočasových vedoucích, instruktorů a lektorů kurzů pro děti i dospělé. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.