Number of the records: 1  

Dítě a přírodní zákony

  1. SYS0778860
    LBL
      
    02184nam-a2200589-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240527223520.9
    007
      
    ta
    008
      
    180425s2018----xr-a---e------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002956891
    020
      
    $a 978-80-242-6002-0 $q (vázáno)
    035
      
    $a (OCoLC)1043899112
    040
      
    $a ULG001 $b cze $e rda
    041
    1-
    $a cze $h fre
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 316.346.32-053.4 $2 MRF
    080
      
    $a 37.0 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.4 $2 MRF
    080
      
    $a 37.03-053.2 $2 MRF
    080
      
    $a 371.3 $2 MRF
    080
      
    $a (0.062) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Alvarez, Céline, $d 1983- $7 xx0223783 $4 aut
    240
    10
    $a Lois naturelles de l'enfant. $l Česky
    245
    10
    $a Dítě a přírodní zákony : $b převratná metoda vzdělávání pro předškolní děti / $c Céline Alvarezová ; z francouzského originálu Les lois naturelles de l'enfant ... přeložila Hana Jovanovičová
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Knižní klub, $c 2018
    300
      
    $a 286 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Universum
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Autorka v knize představuje převratný způsob výuky předškolních dětí s uplatněním přístupu Montessori, doplněný o nejnovější poznatky z oboru neurovědy.Každé dítě se rodí s přirozenou touhou po poznání. Pokud vyrůstá od počátku v harmonickém světě plný hravých a zábavných podnětů, podporují se tím maximálně jeho logické schopnosti, kreativita, pohybové dovednosti, manuální zručnost, vyjadřování, empatie či umělecké schopnosti. Bohužel současný vzdělávací systém nerespektuje přirozené mechanismy lidského učení, nerozvíjí tak správně vrozené schopnosti dětí a ty z velké části opouštějí vzdělávací instituce s velmi nízkým edukačním potenciálem. Autorka provedla zlomový experiment v mateřské škole v Gennevilliers, v oblasti s velkými sociálními a ekonomickými nerovnostmi. Podrobně zaznamenala tříletou zkušenost s uplatňováním přístupu Montessori, který obohatila o nejnovější poznatky z oboru neurovědy. Ve své knize podrobně rozebírá jednotlivé okruhy výuky a dosažené výjimečné výsledky. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024260020 $2 Městská knihovna v Praze
    650
    07
    $a výchova a vzdělávání $7 ph127419 $2 czenas
    650
    07
    $a děti předškolního věku $7 ph119710 $2 czenas
    650
    07
    $a metoda Montessori $7 ph122781 $2 czenas
    650
    07
    $a výchova dítěte $7 ph127420 $2 czenas
    650
    07
    $a vyučovací metody $7 ph127294 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    655
    -7
    $a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas
    700
    1-
    $a Jovanovičová, Hana, $d 1951- $7 xx0037169 $4 trl
    830
    -0
    $a Universum (Knižní klub)
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.