Number of the records: 1  

Specifické poruchy učení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Krejčová, Lenka - Author - Editor
    2., aktualizované vydání - 248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN 978-80-266-1219-3
    Rádce pro rodiče a učitele
      Hladíková, Zuzana, - Author   Šemberová, Kamila - Author   Balharová, Kamila - Author
     specifické poruchy učení  dyslexie  dysgrafie  dysortografie  speciální vzdělávací potřeby  speciální pedagogika  výchova a vzdělávání
     příručky
    Call numberC 376.889
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Specifické poruchy učení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 20.11.2024)C 376.889 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 376.889   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 376.889 a   

    Title statementSpecifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie / Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová, Kamila Šemberová, Kamila Balharová
    Portion of titleDyslexie, dysgrafie, dysortografie
    Main entry-name Krejčová, Lenka (Author) (Editor)
    Edition statement2., aktualizované vydání
    PublicationBrno : Edika, 2018
    Phys.des.248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN978-80-266-1219-3 Kč 249,00
    National bibl. num.cnb002969988
    Edition Rádce pro rodiče a učitele
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Hladíková, Zuzana, 1982- (Author)
    Šemberová, Kamila (Author)
    Balharová, Kamila (Author)
    Subj. Headings specifické poruchy učení * dyslexie * dysgrafie * dysortografie * speciální vzdělávací potřeby * speciální pedagogika * výchova a vzdělávání
    Form, Genre příručky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 616.89-008.43 , 616.89-008.434.5 , 616.89-008.435 , 616.89-008.43:81'35 , 37.04 , 376 , 37.0 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Specifické poruchy učení
    Publikace si klade za cíl přiblížit rodičům i starším žákům, v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení, do jakých oblastí školního i běžného každodenního života se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat a současně jak nalézt vhodné postupy a nástroje, které mohou napomoci, aby do učebního procesu SPU zasahovaly co nejméně. V úvodní části budou stručně vymezeny SPU, jichž se bude kniha týkat. Budou zmíněny základní symptomy, nejčastěji uváděné příčiny vzniku obtíží a související témata. Těžiště knihy bude spočívat v konkrétních doporučeních a námětech na postupy práce s dětmi i dospívajícími v domácím i školním prostředí, které je vhodné účinně využívat pro zmírnění SPU či jejich kompenzaci. Vybrané kapitoly se budou také stručně věnovat vysvětlení stávající legislativy a psychologických a speciálně pedagogických postupů, s nimiž se rodiče mohou setkat v poradenských zařízeních. Dále budou zaměřeny na způsoby práce v domácím prostředí, ale také při výuce ve škole, a to především v tom smyslu, aby rodiče chápali, co mohou očekávat od učitelů a co mohou pro své potomky žádat. Texty budou doplněny stručnými případovými studiemi a také konkrétními tipy na pracovní listy a další pomůcky, které lze při práci s dětmi a dospívajícími využít. Kniha je určena jak pro pedagogy, tak pro rodiče. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.