Number of the records: 1  

Nikdy není pozdě na spokojený tým

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Furman, Ben, 1953- - Author
    Vydání první - 135 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-262-1256-0
      Ahola, Tapani - Author   Sandqvist, Johana - Translator
     týmová práce  pracovní spokojenost  profesní úspěch  interpersonální komunikace
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 374.513
    Umístění 005.6 - Management jakosti. Týmová práce
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 374.513   

    Uniform title Työpaikan hyvä henki ja kuinka se tehdää. Česky
    Title statementNikdy není pozdě na spokojený tým : model dvojité hvězdy / Ben Furman, Tapani Ahola ; z finského originálu přeložila Johana Sandqvist
    Varying form of titleModel dvojité hvězdy
    Main entry-name Furman, Ben, 1953- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2017
    Phys.des.135 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-262-1256-0
    National bibl. num.cnb002926196
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Ahola, Tapani (Author)
    Sandqvist, Johana (Translator)
    Subj. Headings týmová práce * pracovní spokojenost * profesní úspěch * interpersonální komunikace
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC 005.551 , 331.101.32 , 331.101.3 , 316.772.4 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru005.6 - Management jakosti. Týmová práce
    Document kindBOOKS
    Nikdy není pozdě na spokojený tým
    Nikdy není pozdě na spokojený tým
    Když se Furman a Ahola v devadesátých letech 20. století rozhodli aplikovat principy krátké terapie zaměřené na řešení v pracovní oblasti, byli v této oblasti světovými průkopníky. Jejich snaha odvrátit pozornost od problémů k žádoucímu stavu a cílům se však ukázala jako účinná. Postupně vypracovali velmi přehledný a srozumitelný model „dvojité hvězdy“, který je určen pro vedoucí i podřízené, členy pracovních týmů i různých komunit. Autoři zjistili, že největší vliv na to, jsou-li lidé v interpersonálním kontaktu v práci spokojení, mají čtyři faktory: jestli se jim dostává uznání, jestli zakoušejí úspěch, jestli je o ně pečováno a jestli se v práci mohou zasmát. To je jedna čtyřcípá hvězda jejich modelu. Čtyři cípy druhé hvězdy představují náročné pracovní momenty: diskusi o problémech, dávání a přijímání kritiky, práci s urážkami a způsoby, jak se vyrovnat s nezdary. Každý z těchto osmi faktorů je v knize jasně popsán za pomoci mnoha tipů, příkladů a otázek. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.