Number of the records: 1  

Profesní hodnoty a etické principy v práci učitele

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Göbelová, Taťána - Author
    Vydání: 1. - 119 stran ; 24 cm
    ISBN 978-80-7464-808-3
     učitelská profese  učitelská profese  hodnotová orientace  pedagogické dovednosti  etika povolání
     monografie
    Call numberC 371.523
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Profesní hodnoty a etické principy v práci učitele
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 371.523   

    Title statementProfesní hodnoty a etické principy v práci učitele / Taťána Göbelová
    Main entry-name Göbelová, Taťána (Author)
    Edition statementVydání: 1.
    PublicationOstrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2015
    Phys.des.119 stran ; 24 cm
    ISBN978-80-7464-808-3 Kč 190,00
    National bibl. num.cnb002773572
    Note200 výtisků
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Ostravská univerzita. Pedagogická fakulta (Publisher)
    Subj. Headings učitelská profese * učitelská profese - etické a morální aspekty * hodnotová orientace * pedagogické dovednosti * etika povolání
    Form, Genre monografie
    Conspect17 - Etika. Morální filozofie
    UDC 37.091.12 , 17 , 316.752 , 37.091.321 , 174 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Profesní hodnoty a etické principy v práci učitele
    Téma profesních hodnot a etických principů učitele je teoreticky a výzkumně řešeno v návaznosti na připravovaný profesní standard učitele, jeho část Učitel a jeho profesní Já. Monografie je členěna do sedmi kapitol. V úvodní kapitole jsou popsána vybraná specifika učitelské profese ve vztahu k legislativnímu rámci výkonu profese, profesním kompetencím a profesním činnostem. Druhá kapitola analyzuje oblast profese učitele v etickém diskursu aplikované a normativní etiky. Ve třetí kapitole je analyzována oblast profesního jednání učitele na základě jednotlivých teoretických a etických přístupů. 4. Kapitola vymezuje specifika étosu učitele jako symbolu osobního postoje. V páté kapitole jsou na základě axiologických teorií analyzovány hodnoty, profesní hodnoty a identifikovány charakteristiky dobrých učitelů na základě kvalitativního výzkumu. V šesté kapitole jsou popsány etické principy v profesu učitele. Závěrečná sedmá kapitola popisuje typologii etických dilemat učitelů a intramorálních konfliktů, na základě kvalitativního výzkumu jsou identifikovány a popsány typy etických dilemat v současné pedagogické praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.