Number of the records: 1  

Marketing pro neziskový sektor


  1.  Hannagan, Tim, 1934- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 1996 - 205 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-85943-07-7
      Novotná, Jana, - Translator
     neziskové organizace
     příručky
    Marketing pro neziskový sektor
    Uniform title Marketing for the non-profit sector. Česky
    Title statementMarketing pro neziskový sektor / Tim J. Hannagan ; [z angličtiny přeložila Jana Novotná]
    Main entry-name Hannagan, Tim, 1934- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 1996
    Phys.des.205 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-85943-07-7
    National bibl. num.cnb000114834
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NoteTab.
    Partial contentsZákon č. 248/1995 Sb. ze dne 28. září 1995 o obecně prospěšných společnostech
    Another responsib. Novotná, Jana, 1943- (Translator)
    Subj. Headings neziskové organizace - marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect334 - Formy organizace a spolupráce v ekonomice
    UDC 334.012.46 , 339.138 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Marketing pro neziskový sektor
    Kniha anglického odborníka přináší komplexní pohled na zvláštnosti marketingových funkcí neziskových organizací (škol, kulturních zařízení, sociálních a zdravotních služeb, zájmových organizací všech typů aj.). Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.