Number of the records: 1  

Rozvíjíme logické myšlení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Rougier, Roger - Author
    Vyd. 5. - Praha : Portál, 2015 - 151 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-262-0848-8
      Petrová, Jana, - Translator   Dufranne, Henri, - Illustrator   Taillefer, Jacques, - Illustrator
     děti školního věku  logické myšlení  didaktické hry
     příručky  publikace pro děti
    Call numberC 370.931
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vyžádáno (do 26.06.2024)C 370.931 a   
    Rožnov k vypůjčeníC 370.931 R   

    Title statementRozvíjíme logické myšlení : hry, hádanky, cvičení pro děti od 7 do 11 let / Roger Rougier ; ilustrace Henri Dufranne, Jacques Taillefer ; [z francouzských originálů ... přeložila Jana Petrová]
    Main entry-name Rougier, Roger (Author)
    Edition statementVyd. 5.
    Issue dataPraha : Portál, 2015
    Phys.des.151 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-262-0848-8
    National bibl. num.cnb002678529
    Original50 devinettes pour bien raisonner
    Jeux pour s’entraîner a raisonner
    Another responsib. Petrová, Jana, 1941- (Translator)
    Dufranne, Henri, 1943- (Illustrator)
    Taillefer, Jacques, 1934- (Illustrator)
    Subj. Headings děti školního věku * logické myšlení * didaktické hry
    Form, Genre příručky * publikace pro děti
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 316.346.32-053.5 , 159.955.6 , 37.091.33 , (035) , (0.053.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Document kindBOOKS
    Soubor her, hádanek a cvičení pro děti od 7 do 11 let využívá dětskou hravost k rozvoji logického myšlení. V první části knihy, která je určena dětem - od 7 do 9 let - si děti procvičují zábavným způsobem prostorové pojmy, třídění, rozlišování, dedukci atd. Druhá část - pro děti od 9 do 11 let - rozvíjí osvojování postupů logického myšlení. Čtenáři tu jsou předkládána cvičení na srovnávání, orientaci, předvídání, kombinaci, řazení, dedukci, transformaci, abstrakci atd. Jednotlivé úkoly jsou zadávány tak, aby se při jejich řešení měnil způsob uvažování. Tím se předchází únavě dětí. Děti si osvojují postupy, se kterými se budou setkávat v oblasti matematiky a informatiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.