Number of the records: 1
Sociální marketing
Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
1. vydání - 254 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
ISBN 978-80-87500-80-4
Harantová, Lenka - Author
sociální marketing sociální reklama
kolektivní monografieCall number C 369.346 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Sociální marketing / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author) Edition statement 1. vydání Publication Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016 Phys.des. 254 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm ISBN 978-80-87500-80-4 National bibl. num. cnb002829697 Note 1000 výtisků Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note Anglické resumé Another responsib. Harantová, Lenka (Author)
Subj. Headings sociální marketing * sociální reklama Form, Genre kolektivní monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 658.8:364 , 659.1:364 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1