Number of the records: 1  

Sociální marketing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
    1. vydání - 254 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
    ISBN 978-80-87500-80-4
      Harantová, Lenka - Author
     sociální marketing  sociální reklama
     kolektivní monografie
    Call numberC 369.346
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 369.346 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 369.346   

    Title statementSociální marketing / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
    Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016
    Phys.des.254 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
    ISBN978-80-87500-80-4
    National bibl. num.cnb002829697
    Note1000 výtisků
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Harantová, Lenka (Author)
    Subj. Headings sociální marketing * sociální reklama
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 658.8:364 , 659.1:364 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Sociální marketing
    Sociální marketing
    Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.