Number of the records: 1  

Psychologie školní šikany

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Janošová, Pavlína, 1973- - Author
    Vydání 1. - 415 stran ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-2992-3
    Psyché
      Kollerová, Lenka, - Author   Zábrodská, Kateřina, - Author   Kressa, Jiří, - Author   Dědová, Mária - Author
     školní psychologie  násilí ve škole  šikana  dětská agresivita  rizikové chování  skupinové chování  prevence (sociální problémy)
     kolektivní monografie
    Call numberC 368.195
    Umístění 364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana
    Psychologie školní šikany
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 368.195   

    Title statementPsychologie školní šikany / P. Janošová, L. Kollerová, K. Zábrodská, J. Kressa, M. Dědová
    Main entry-name Janošová, Pavlína, 1973- (Author)
    Edition statementVydání 1.
    PublicationPraha : Grada, 2016
    Phys.des.415 stran ; 24 cm
    ISBN978-80-247-2992-3
    National bibl. num.cnb002800392
    Edition Psyché (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Kollerová, Lenka, 1978- (Author)
    Zábrodská, Kateřina, 1979- (Author)
    Kressa, Jiří, 1970- (Author)
    Dědová, Mária (Author)
    Subj. Headings školní psychologie * násilí ve škole * šikana * dětská agresivita * rizikové chování * skupinové chování * prevence (sociální problémy)
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect364 - Sociální problémy vyžadující podporu a pomoc. Sociální zabezpečení
    UDC 37.013.77 , 364.63-057.87 , 364.636 , 616.89-008.444.9-053.2 , 316.624 , 316.454.3 , 37.03:364-212
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana
    Document kindBOOKS
    Psychologie školní šikany
    Autoři si dali za cíl poskytnout přehled poznatků o šikaně jako o komplikovaném jevu, o teoriích, jež postihují jeho jednotlivé stránky, o výzkumných metodách i konkrétních problémových situacích, které jsou pro ni typické. Jejich výsledky shromážděné teoretickým bádáním a empirickým výzkumem jsou nesporným přínosem pro českou agresologii a sociální psychologii. Při analýze problematiky šikany mezi dětmi a mládeží vycházejí z nejnovějších teorií lidské agrese, vývojové psychologie a psychologie dětských skupin. Zaměřují se na především na méně závažné formy šikany, vyčleňování a ignorování, se kterými se učitelé a žáci setkávají ve většině školních tříd. Jen v menší míře se věnují pokročilé šikaně. Všechny poznatky demonstrují na příkladech z praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.