Number of the records: 1  

Průvodce školní inkluzí, aneb, Jak vypadá kvalitní základní škola současnosti?

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Tannenbergerová, Monika, 1982- - Author
    Vydání první - 135 stran ; 23 cm
    ISBN 978-80-7552-008-1
    21. století
     základní školy  sociální inkluze  integrovaná výchova a vzdělávání
     metodické příručky
    Call numberC 368.288
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 09.09.2024)C 368.288   

    Title statementPrůvodce školní inkluzí, aneb, Jak vypadá kvalitní základní škola současnosti? / Monika Tannenbergerová
    Portion of titleJak vypadá kvalitní základní škola současnosti?
    Main entry-name Tannenbergerová, Monika, 1982- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Wolters Kluwer, 2016
    Phys.des.135 stran ; 23 cm
    ISBN978-80-7552-008-1
    National bibl. num.cnb002777477
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings 21. století * základní školy - Česko - 21. století * sociální inkluze - Česko - 21. století * integrovaná výchova a vzdělávání - Česko - 21. století
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 373.3 , 316.4.063.3 , 37.043.2 , (437.3) , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Průvodce školní inkluzí, aneb, Jak vypadá kvalitní základní škola současnosti?
    Průvodce školní inkluzí, aneb, Jak vypadá kvalitní základní škola současnosti?
    Jak lze identifikovat prvky, které na půdě školy tvoří inkluzivní prostředí? Co ve škole změnit, aby mohl být princip inkluze do života školy efektivně zapracován? Naše kniha praktická příručka nabízí nejen odpovědi, ale i soubor praktických, inspirativních námětů z českých základních škol, které mohou pomoci s konkrétním uplatněním inkluzivních prvků. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.