Number of the records: 1  

Vlk a tma

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Rušar, Daniel, 1975- - Author
    Vydání první - 32 nečíslovaných stran : barevné ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-7432-719-3
      Točeková, Lea, - Illustrator
     české příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 197.086 Nejmenší čtenáři
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 197.086   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 197.086 b   
    Vltava k vypůjčeníC 197.086 Va   

    Title statementVlk a tma / napsal Daniel Rušar ; nakreslila Lea Točeková
    Main entry-name Rušar, Daniel, 1975- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationV Praze : Paseka, 2016
    Phys.des.32 nečíslovaných stran : barevné ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-7432-719-3 Kč 199,00
    National bibl. num.cnb002831814
    Another responsib. Točeková, Lea, 1979- (Illustrator)
    Form, Genre české příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.162.3-3 - Česká próza
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.162.3-32 , 821-93 , (0:82-32)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruNejmenší čtenáři
    Document kindBOOKS
    Tma skrývá spoustu neznámého, proto je přirozené se tmy bát. Mladý vlk se jí také bál, a tak se smečkou nelovil a kamarádi se mu posmívali. Ke zvládnutí strachu stačilo málo - setkání s mravencem a pár slov, a pro své kamarády ve smečce se najednou stal hrdinou. Tento příběh vypráví táta vlk bázlivým vlčatům, aby je přiměl vyjít ven do tmy vstříc novým dobrodružstvím. Jednoduchý příběh o běžné emoci ukazuje dětem, jak přijmout strach ze tmy a jak jej lze postupně překonat, například přeříkáváním vlastní formulky. Pomáhá děti povzbudit, že přijetí strachu a jeho sdílení je důležité jako první krok k jeho překonání. Text dokreslují moderní, dynamické, a přitom dobře čitelné ilustrace Ley Točekové s výrazným emocionálním nábojem. Knížka je určena dětem od tří let a lze ji využít i jako první čtení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.