Number of the records: 1  

Přesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kogon, Kory - Author
    Vydání 1. - 215 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
    ISBN 978-80-7261-422-6
      England, Breck, - Author   Schmidt, Julie - Author   Lisa, Aleš, - Translator
     osobní prezentace  veřejné vystupování  sebeřízení  komunikační dovednosti  interpersonální komunikace
     příručky
    Call numberC 366.650
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Přesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 366.650   

    Uniform title Presentation advantage. Česky
    Title statementPřesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda / Kory Kogon, Breck England, Julie Schmidt ; z anglického originálu Presentation advantage: how to inform and persuade any audience ... přeložil Aleš Lisa
    Main entry-name Kogon, Kory (Author)
    Edition statementVydání 1.
    PublicationPraha : Management Press, 2016
    Phys.des.215 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
    ISBN978-80-7261-422-6
    National bibl. num.cnb002786093
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. England, Breck, 1952- (Author)
    Schmidt, Julie (Author)
    Lisa, Aleš, 1956- (Translator)
    Subj. Headings osobní prezentace * veřejné vystupování * sebeřízení * komunikační dovednosti * interpersonální komunikace
    Form, Genre příručky
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 316.625 , 808.51 , 159.923.5 , 316.77:81'42 , 316.772.4 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Document kindBOOKS
    Přesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda
    Nejnovější publikace z dílny autorů společnosti FranklinCovey je určena každému, kdo chce důsledně rozvinout jednu z klíčových schopností a dovedností nezbytných v současném světě byznysu – zaujmout a účinně sdělit vše, co chceme, aby se ostatní dozvěděli a přimět posluchače, aby jednali tak, jak potřebujeme. Autoři přinášejí praktický model umožňující přednášejícímu získat a udržet pozornosti posluchačů a především prostřednictvím prezentace efektivně dosáhnout svého cíle. Kniha nabízí množství neocenitelných, zcela konkrétních a snadno využitelných rad a doporučení, podložených jak nejnovějšími výzkumy, tak mnohaletou zkušeností autorů s jejich praktickým uplatněním. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.