Number of the records: 1  

Matematika se Čtyřlístkem 3

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kozlová, Marie - Author
    Plzeň : Nakladatelství Fraus, 2014 - 112 s.
    ISBN 978-80-7238-581-2, ISBN 978-80-7489-159-5
      Pěchoučková, Šárka, - Author   Rakoušová, Alena, - Author
     matematika
     učebnice základních škol
    Umístění
    Title statementMatematika se Čtyřlístkem 3 : učebnice pro 3. ročník základní školy
    Main entry-name Kozlová, Marie (Author)
    Issue dataPlzeň : Nakladatelství Fraus, 2014
    Phys.des.112 s.
    ISBN978-80-7238-581-2
    978-80-7489-159-5
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Another responsib. Pěchoučková, Šárka, 1961- (Author)
    Rakoušová, Alena, 1977- (Author)
    Subj. Headings matematika
    Form, Genre učebnice základních škol
    Conspect51 - Matematika
    UDC 51 , (075.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Představujeme nový soubor učebnic trasiční matematiky s postavičkami z oblíbeného Čtyřlístku, který ilustroval  Jaroslav Němeček. S Bobíkem, Fifinkou, Myšpulínem a Pinďou se budou žáci setkávat po celé období 1. stupně. Učebnice jsou zpracovány podle RVP ZV. Koncepce nové učebnicové řady Cílem je naučit děti, jak mít matematiku rád a jak se z ní radovat. V dnešní době není možné setrvávat u tradičního způsobu vyučování, tedy u předávání hotových poznatků žákům. Ti si musí osvojit potřebné strategie učení a získat motivaci pro celoživotní vzdělávání. Měli by být schopni logicky uvažovat a řešit problémy, kreativně a zodpovědně pracovat, komunikovat, spolupracovat s ostatnámi, chápat je a respektovat. Nabízíme učitelům možnost, jak žáky aktivně zapojit do vyučování prostřednictvím integrovaného podání učiva. Cílem učebnic matemaniky se Čtyřlískem je vytvoření takového individuálního učebního stylu a učební strategie, díky nimž každý žák dokáže aplikovat vědomosti a dovednosti v běžných životních situacích. Autorky při tvorbě učebních textů a příruček pro učitele vycházely z vyučovacích postupů, při nichž žák: - řídí svou vlastní učební aktivitu, je motivován k potřebě celoživotního vdělávání - je motivován k hledání růrných řešení, podněcován k tvořivému a logickému myšlení - učí se zvládat verbální i neverbální komunikaci, řešit konfliktní situace, přijímat kritiku, obhajovat svůj názor, prezentovat výsledky své práce - cvičí se ve skupinové práci, která představuje předstupeň týmové práce - je kladen důraz na svobodné rozhodování, spolupráci a vzájemnou pomoc, na posilování vědomí zodpovědnosti za výsledek své práce i za práci celé skupiny a na posilování vědomí sounáležitosti - učí se hodnotit sebe i druhé, objektivně hodnotit své možnosti, rozvíjí své schopnosti, uplatňuje nabyté vědomosti a dovednosti při rozhodování o své životní a profesní orientaci - dodržuje dohodnutá pravidla, uplatńuje svápráva a plní své povinnosti - prohlubuje sebedůvěru, empatii, vztah k lidem a přírodě a myslí pozitivně - učí se toleranci, ohleduplnosti a respektováníjiných kulturních a duchovních hodnot Učebnice a pracovní sešity budou vydány v červenci, příručka učitele v září. Na začátku každé kapitoly naleznou žáci úvodní ilustraci či komiks s kamarády ze Čtyřlístku, který jim humorně přiblíží učivo kapitoly. Učebnice jsou přehledné, žáci se v nich snadno orientují. Obsahují množství numerických úkolů i slovních úloh základního i rozšiřujícího učiva, které vedou k naplňování vzdělávacího obsahu vzdělávacího oboru Matematika a její aplikace. Obměna tradiční matematiky je ve 3. ročníku pojata integrovaně s ostatními předměty. Geometrické učivo je zařazeno v zadní části učebnice, aby bylo možné jej vždy přehledně zopakovat. Od 3. ročníku zařazujeme části celků (zlomky), což odpovídá úpravě RVP ZV platné od 1.9.2013. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.