Number of the records: 1  

Srovnávací reklama

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hruda, Ondřej - Author
    Vydání první - xv, 132 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-7400-561-9
    Právní instituty
     srovnávací reklama  srovnávací reklama  občanské právo  evropské právo  soudní rozhodnutí a stanoviska
     monografie
    Call numberC 364.948
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Srovnávací reklama
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 364.948   

    Title statementSrovnávací reklama / Ondřej Hruda
    Main entry-name Hruda, Ondřej (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationV Praze : C.H. Beck, 2015
    Phys.des.xv, 132 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-7400-561-9
    National bibl. num.cnb002732855
    Edition Beckova edice právní instituty
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings srovnávací reklama - Česko * srovnávací reklama - země Evropské unie * občanské právo - Česko * evropské právo * soudní rozhodnutí a stanoviska - země Evropské unie
    Form, Genre monografie
    Conspect347 - Soukromé právo
    UDC 659.1-021.272 , 347 , 341.171(4) , 347.951 , (437.3) , (4) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Srovnávací reklama
    Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.