Number of the records: 1  

Škola bez poražených

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Gordon, Thomas, 1918-2002 - Author
    Vydání první - 325 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-7530-006-5
      Žemlová, Julie - Translator
     učitel a žák  pedagogická komunikace  komunikační dovednosti  management konfliktů  klima školy
     příručky
    Call numberC 364.354
    Umístění 37.06 - Osoby ve vzdělávání. Učitel a žák
    Škola bez poražených
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 20.09.2024)C 364.354   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 364.354 a   

    Uniform title Teacher effectiveness training. Česky
    Title statementŠkola bez poražených : praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem / Thomas Gordon ; přeložila Julie Žemlová
    Main entry-name Gordon, Thomas, 1918-2002 (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Malvern, 2015
    Phys.des.325 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-7530-006-5
    National bibl. num.cnb002734947
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. Žemlová, Julie (Translator)
    Subj. Headings učitel a žák * pedagogická komunikace * komunikační dovednosti * management konfliktů * klima školy
    Form, Genre příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.064.2 , 316.772.4:37 , 316.77:81'42 , 316.485.6 , 37.064 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.06 - Osoby ve vzdělávání. Učitel a žák
    Document kindBOOKS
    Škola bez poražených
    Kniha, kterou držíte v rukou, je mezi pedagogickou literaturou ojedinělá. Na rozdíl od většiny knih o vzdělávání se nezaobírá teoretickými koncepty, ale tím, jak je konkrétně uvést do praxe. Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsobem, který posiluje vzájemný vztah, a řešit konflikty tvůrčím způsobem, který přináší oboustrannou spokojenost. Chce učitele povzbudit a poskytnout jim oporu. Chce je ujistit o tom, že mohou dělat chyby – a přesto být skvělými učiteli. Povinná četba pro každého učitele! Psychoterapeut Thomas Gordon, zakladatel úspěšného mezinárodního programu Teacher Effectiveness Training, pracoval dlouhá léta s dětmi a naléhavě si uvědomoval dvě skutečnosti: Na jedné straně viděl, jak dospělí svým jednáním dětem často nevědomky ubližují. Zároveň však věděl, že pracovat s dětskými emocemi je nesmírně těžké, a nemá-li k tomu člověk patřičnou průpravu, často je to téměř nemožné. Bylo mu nade vší pochybnost zřejmé, že jsou to právě učitelé, kteří musí denodenně zvládat projevy nejrůznějších dětských emocí od frustraci až po zoufalství, a že jsou z toho často bezradní. Vždyť jako vojáci v první linii čelí situacím, na nichž by si mnohdy vylámal zuby i zkušený psychoterapeut. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.