Number of the records: 1  

Klinické hodnocení dívčí puberty


  1.  Luksch, František, 1916-1966 - Author
    1. vyd. - Praha : Státní zdravotnické nakladatelství, 1966 - 116, [1] s. : 71 s. tb. ; 8°
      Reisenauer, Roman - Author
     dospívající dívky  puberta
     studie
    Call numberC 57.790
    Umístění
    Klinické hodnocení dívčí puberty
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 57.790   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementKlinické hodnocení dívčí puberty / [Autoři:] František Luksch, Roman Reisenauer
    Main entry-name Luksch, František, 1916-1966 (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Státní zdravotnické nakladatelství, 1966 (SČT 01)
    Phys.des.116, [1] s. : 71 s. tb. ; 8°
    National bibl. num.cnb000490003
    NotePřehl. lit.. S obr., tb. a grafy v textu. Obálka: Jiří Hilmar. 1000 výt.
    Another responsib. Reisenauer, Roman (Author)
    Subj. Headings dospívající dívky * puberta
    Form, Genre studie
    Conspect612 - Fyziologie člověka a srovnávací fyziologie
    UDC 612.661 , 316.346.2-055.25-053.6 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Klinické hodnocení dívčí puberty
    K práci dala původní podnět gynekologická praxe. Témeř denně kladla diagnostickou otázku, zda pohlavní vývoj je konformní normě. Metoda, kterou autoři k jejímu zodpovědění zvolili, skýtala nové pohledy na vlastnosti jedinců nebo kolektivů, na vlivy zevního nebo vnitřního prostředí a na reakce, jakými se mladý organismus s nimi vyrovnává. Přesto dospěli pouze k začátku než k závěru, spíše k úvodu než k vyřešení. Nezabývali se podstatou pohlavního dospívání, ale dynamikou a vzájemnými vztahy některých jeho somatických projevů, v části metodické popisují jak klinickou metodiku, tak progresívní a regresívní změny vyjádřené matematicko-statistickými rozbory. Část praktická sleduje jedak vývoj individuálních znaků, jednak komplexní vývoj jednotlivců a souborů. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.