Number of the records: 1  

Kouzelné prázdniny

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kessel, Carola von - Author
    2. vyd. - Praha : Fragment, 2015 - 127 s. : il. ; 19 cm + 1 červená plastová hvězda
    ISBN 978-80-253-2314-4
    Čarodějky z jezdecké školy
      Budínová, Miroslava - Translator
     německé příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 192.841 Střední školní věk
    Title statementKouzelné prázdniny / Carola von Kessel ; [z německého originálu ... přeložila Miroslava Budínová]
    Varying form of titleNázev v tiráži: Čarodějky z jezdecké školy - Kouzelné prázdniny
    Main entry-name Kessel, Carola von (Author)
    Edition statement2. vyd.
    Issue dataPraha : Fragment, 2015
    Phys.des.127 s. : il. ; 19 cm + 1 červená plastová hvězda
    ISBN978-80-253-2314-4 Kč 179.00
    National bibl. num.cnb002663382
    Edition Čarodějky z jezdecké školy
    Users/Intended Audience NotePro čtenářky od 9 let
    OriginalVoller Einsatz für Franziska
    Another responsib. Budínová, Miroslava (Translator)
    Form, Genre německé příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.112.2-3 - Německá próza, německy psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.112.2-32 , 821-93
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    Dny v jezdecké škole jsou prostě skvělé. Kamarádky Michelle, Jana, Jula a Franciska prožívají jedno dobrodružství za druhým a těší se, jak se po prázdninách na Koňském hrádku znovu setkají. Pak ale přijde šok. Franciska má školu opustit, protože její rodiče nemají dostatek peněz na placení školného. Pokud by se jí ale podařilo získat talentové stipendium, mohla by zůstat. Je to jasné, z Francisky se musí přes prázdniny stát jezdecká hvězda! Zvládnou holky s pomocí čar a kouzel svůj chytrý plán uskutečnit? Nebo bude stačit jen píle a talent, které Francisce rozhodně nechybí?5. díl dobrodružného čtení pro holky, kterým kouzla nejsou cizí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.