Number of the records: 1  

Psychologie v učitelské praxi

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Holeček, Václav, 1951- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2014 - 223 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3704-1
    Pedagogika
     pedagogická psychologie  pedagogická praxe  učitelská profese  učitel a žák  klima školy  problémoví žáci
     příručky
    Call numberC 361.157
    Umístění 37.015.3 - Pedagogická psychologie. Etická výchova
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 09.12.2024)C 361.157   

    Title statementPsychologie v učitelské praxi / Václav Holeček
    Main entry-name Holeček, Václav, 1951- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada, 2014
    Phys.des.223 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3704-1
    National bibl. num.cnb002659527
    Edition Pedagogika (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    Subj. Headings pedagogická psychologie * pedagogická praxe * učitelská profese - psychologické aspekty * učitel a žák * klima školy * problémoví žáci
    Form, Genre příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.015.3 , 37.091.12-027.22 , 37.091.12 , 159.9 , 37.064.2 , 37.064 , 373.3.011.3-052-056.49 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.015.3 - Pedagogická psychologie. Etická výchova
    Document kindBOOKS
    Psychologie v učitelské praxi
    Psychologie v učitelské praxi
    Když pracovníci NASA hledali profesi, která by vyžadovala podobné vlastnosti osobnosti, jaké jsou kladeny na špičkové letce, počítač prý z několika stovek profesiogramů vyhodnotil jako nejbližší vhodné povolání profesi učitele. Je proto možné konstatovat, že učit ve škole je stejně náročné jako řídit raketoplán, ne-li těžší a nebezpečnější. Proč se tedy více pečuje o psychiku špičkových pilotů než o psychiku pedagogů, když zátěž je srovnatelná? Jak uvádí sám autor: „Kdyby učitelé znali a používali alespoň některé poznatky aplikované psychologie, žili by ‚bohatěji uvnitř‘, byli by spokojenější ve svém soukromém životě a též ve třídách, sborovnách či školních kabinetech by vládla větší pohoda.“ Právě k této spokojenosti by měla publikace přispět. Po jejím přečtení by měl každý učitel více porozumět náročnosti učitelské profese, přičemž toto porozumění se může stát návodem ke zvládání nejrůznějších nesnází. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.