Number of the records: 1  

"VYKUK"

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Richtrová, Barbora, 1981- - Author
    1. vyd. - České Budějovice : Kopp, 2014 - ca 500 s. : barev. il. ; 31 cm
    ISBN 978-80-7232-466-8
      Mercelová, Jitka - Author   Bubeníčková, Bronislava - Author
     děti s vadami řeči  poruchy komunikace  logopedie  speciální pedagogika
     pracovní listy  metodické příručky
    Call numberB 54.705
    Umístění
    "VYKUK"
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( region )jen prezenčněB 54.705 P   

    Title statement"VYKUK" : terapeutický materiál pro rehabilitaci narušené komunikační schopnosti / Barbora Richtrová, Jitka Mercelová, Bronislava Bubeníčková
    Par.titleTerapeutický materiál pro rehabilitaci narušené komunikační schopnosti
    Main entry-name Richtrová, Barbora, 1981- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataČeské Budějovice : Kopp, 2014
    Phys.des.ca 500 s. : barev. il. ; 31 cm
    ISBN978-80-7232-466-8
    National bibl. num.cnb002596631
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Mercelová, Jitka (Author)
    Bubeníčková, Bronislava (Author)
    Subj. Headings děti s vadami řeči * poruchy komunikace * logopedie * speciální pedagogika
    Form, Genre pracovní listy * metodické příručky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 316.344.6-056.264-053.2 , 616.89-008.434 , 376.1-056.264 , 376 , (076.1) , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    "VYKUK"
    Tento terapeutický materiál vznikl na základě několikaleté klinické praxe rehabilitace řeči u dětí se specificky narušeným vývojem řeči ve smyslu vývojové dysfázie. Jednotlivá cvičení byla vytvořena na základě zkušeností získaných převážně na Foniatrické klinice VFN a 1. LF UK v Praze a dalších ambulancích klinické logopedie. Publikace je myšlena jako další možný materiál pro rehabilitaci narušené komunikační schopnosti. Motivace autorek je doplnění, rozšíření či inovace stávajících terapeutických materiálů používaných v denní logopedické praxi. Hlavní cílovou skupinou jsou děti s narušeným vývojem řeči, avšak klinická zkušenost ukazuje na možnost jejich využití i v terapii klientů s jiným typem narušené komunikační schopnosti (např. s poruchou autistického spektra, vadou sluchu, afázií). Kreativitě se v našem oboru meze nekladou. Terapeutický materiál je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části se věnujeme percepčně-kognitivním schopnostem, kde nabízíme deset položek určených pro nácvik barev, matematických představ a rozvoj sluchové a zrakové percepce. Druhá část obsahuje stejný počet položek, které stimulují jazykové schopnosti v oblasti lexikálně-sémantické a morfologicko – syntaktické jazykové roviny. Většina pracovních listů je koncipována tak, aby klienti byli při terapii aktivní. Výsledky intervence při využití multisenzoriálního přístupu jsou ve srovnání s pasivními formami terapie pozitivnější. Je zapotřebí adekvátního vedení, respektování individuálních možností klienta a dle toho jednotlivé materiály přizpůsobit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.