Number of the records: 1  

Proč obrazy nepotřebují názvy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Horák, Ondřej, 1976 květen 16.- - Author
    1. vyd. - V Praze : Labyrint : Raketa, 2014 - [92] s. : barev. il. ; 33 cm
    ISBN 978-80-86803-28-9 (váz.)
      Franta, Jiří, - Illustrator
     výtvarné umění  moderní umění  vnímání uměleckého díla
     populárně-naučné publikace  publikace pro děti
    Call numberB 54.953
    Umístění 7.01 - Teorie umění
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníB 54.953 b   
    Suché Vrbné k vypůjčeníB 54.953 SV   
    Vltava k vypůjčeníB 54.953 Va   

    Údaje o názvuProč obrazy nepotřebují názvy / [napsal] Ondřej Horák ; [nakreslil] Jiří Franta
    Záhlaví-jméno Horák, Ondřej, 1976 květen 16.- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeV Praze : Labyrint : Raketa, 2014
    Fyz.popis[92] s. : barev. il. ; 33 cm
    ISBN978-80-86803-28-9 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002647232
    Dal.odpovědnost Franta, Jiří, 1978- (Ilustrátor)
    Předmět.hesla výtvarné umění * moderní umění * vnímání uměleckého díla
    Forma, žánr populárně-naučné publikace * publikace pro děti
    Konspekt7.01/.09 - Umění
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    MDT 72/76 , 7.036/.038 , 7.072/.073 , (0.062) , (0.053.2)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru7.01 - Teorie umění
    Druh dok.KNIHY
    Kolik je na světě originálů, co všechno změnil černý čtverec a proč by někdo kradl pisoár? Na takové a mnohé další otázky nabízí odpověď tato vizuálně hravá kniha o moderním umění. Publikace poprvé představuje nejvýznamnější období historie výtvarného umění snadno pochopitelnou a zábavnou formou, která zaujme jak děti, tak jejich rodiče. Malí i velcí čtenáři se mohou dozvědět, jaký je rozdíl mezi galerií a muzeem nebo co je to aukce a depozitář. V knize naleznou navíc napínavý detektivní příběh v komiksové podobě a obrazový rejstřík slavných umělců a jejich děl. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.