Number of the records: 1  

An English-Czech reader for students of music

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - V Brně : Janáčkova akademie múzických umění, 2012 - 115 s. : barev. il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-7460-031-9 (brož.)
      Hajn, Tomáš - Editor
     angličtina  hudba  texty
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 33.546
    Umístění 811.111 - Angličtina
    An English-Czech reader for students of music
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 33.546   

    Title statementAn English-Czech reader for students of music / [texty vybral, uspořádal a k vydání připravil Tomáš Hajn]
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataV Brně : Janáčkova akademie múzických umění, 2012
    Phys.des.115 s. : barev. il. ; 30 cm
    ISBN978-80-7460-031-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb002439039
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Users/Intended Audience NoteUrčeno pro výuku na Hudební fakultě JAMU
    Language noteSouběžný český text
    Another responsib. Hajn, Tomáš (Editor)
    Subj. Headings angličtina * hudba * texty
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect811.111 - Angličtina
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 811.111 , 78 , 81'42 , (075.8)
    CountryČesko
    Languageangličtina ; čeština
    Ve volném výběru811.111 - Angličtina
    Document kindBOOKS
    An English-Czech reader for students of music
    Publikace je určena studentům Hudební fakulty JAMU, jejichž mateřským jazykem je čeština, může však sloužit i zahraničním studentům pro studium češtiny. Texty jsou různorodé, všechny se však nějakým způsobem týkají hudby. Převážná část textů je beletristická. Navzdory tomu, že se v některých případech jedná o náročné texty, měly by být vzhledem k paralelnímu řazení anglické a české verze, a tedy snadné možnosti srovnat náročnější pasáže, přístupné i studujícím s nižší pokročilostí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.