Number of the records: 1  

Média a my

  1. SYS0538687
    LBL
      
    01595nam-a2200433-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200701123344.0
    007
      
    ta
    008
      
    140915s2014----xr-----e-p----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002624491
    020
      
    $a 978-80-7331-304-3 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)894845843
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 316.4/.7 $x Sociální interakce $2 Konspekt $9 18
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 316.774 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (075.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Ježek, Vlastimil, $d 1963- $7 jn20000710089 $4 aut
    245
    10
    $a Média a my / $c Vlastimil Ježek, Jan Jirák
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a V Praze : $b Akademie múzických umění, $c 2014
    300
      
    $a 145 s. ; $c 20 cm
    490
    1-
    $a Management umění - umění managementu ; $v sv. 4
    500
      
    $a Na obálce nad názvem: Akademie múzických umění v Praze, Divadelní fakulta, katedra produkce
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Média a my - Vlastimil Ježek, Jan Jirák. Publikace Média a my je pokusem mediálně zkušených autorů Jana Jiráka a Vlastimila Ježka předat své dlouholeté a mnohovrstevnaté znalosti z oblasti mediální teorie i praxe tak, aby zůstala zachována odborná erudice textu, který má mít současně propedeutický charakter, a přitom vycházet vstříc potřebám a zájmům uměleckého oboru. Autoři se důsledně snaží dokládat teoretické pojmy a tvrzení konkrétními příklady z praxe. Text, členěný do šesti kapitol, vymezuje pojem média, včetně jejich role a funkce ve společnosti. Průřezově se věnuje vybraným momentům z historie médií, které autoři považují za určující pro dnešní podobu mediální komunikace. Charakterizuje mediální komunikaci se zvláštním zřetelem ke vztahu médií a kultury a nabízí průřez stěžejními českými kulturními, respektive divadelními periodiky a weby, nechybí ani charakteristika práce s médii z pohledu marketingu. Závěrem autoři shrnují své zkušenosti s tím, jak vstupovat do vztahu s médii a jak s nimi komunikovat, aby sloužila jako partner anebo nástroj. Praktickým doplňkem je seznam pečlivě vybrané doporučené literatury a ucelený přehled pramenů ke studiu médií a mediální legislativy České republiky. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073313043 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a masmédia $7 ph115233 $2 czenas
    650
    07
    $a masmédia $z Česko $7 ph115233 $2 czenas
    655
    -7
    $a učebnice vysokých škol $7 fd133772 $2 czenas
    700
    1-
    $a Jirák, Jan, $d 1958- $7 jn20000401248 $4 aut
    710
    2-
    $a Akademie múzických umění v Praze. $b Divadelní fakulta. $b Katedra produkce $7 xx0053583 $4 oth
    830
    -0
    $a Management umění - umění managementu ; $v 4
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.