Number of the records: 1  

Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Janík, Tomáš, 1977- - Author
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2013 - 263 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-210-6677-9 (brož.)
    Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
      Pešková, Karolína, - Author
     základní školy  vzdělávání  pedagogický výzkum  pedagogická evaluace  kurikulum  školní třídy
     kolektivní monografie
    Call numberC 359.532
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.532   

    Title statementŠkolní vzdělávání: od podmínek k výsledkům / Tomáš Janík, Karolína Pešková et al.
    Main entry-name Janík, Tomáš, 1977- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2013
    Phys.des.263 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-210-6677-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb002572252
    Edition Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; 33
    Note200 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Pešková, Karolína, 1983- (Author)
    Subj. Headings základní školy * vzdělávání * pedagogický výzkum * pedagogická evaluace * kurikulum * školní třídy
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 373.3 , 37.0 , 37.012 , 37.011/.012 , 37.016 , 37.091.252 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům
    Kniha je teoreticko-metodologickým příspěvkem k problematice školního vzdělávání. Jsou v ní rozpracovány teoretické rámce a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkumy vztahující se k podmínkám, kurikulu, aktérům, procesům i výsledkům školního vzdělávání. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.